Bright future in...?

Läste en tjejs blogg, hon skrev om sina upplevelser från tsunamin. Jag som skulle titta in och klaga lite, nu känns allt jag skriver ganska... smått.
Har skaffat mig ett account på
www.playahead.co.uk, och jag fattar ingenting. Är detta ett svenskt commuity eller vad? Det är ju bara svenskar där? Please, inform me.

Jag känner liksom att mitt liv bara faller isär. Allt går verkligen.... dåligt. Orkar inte någonting. Hur ska jag kunna plugga ikväll när det är som det är? Nu kom mamma hem. Hon är väldigt energisk. Man blir typ bländad. Mentalt bländad. Watch out for me and my big words. Back to the whining.

Although, I think I might have a plan. I might have it all worked out! I'll become a town troubadour! Think about it. Nobody talks to the troubadour! He's just standing around, singing. Not a care in the world. And if he comes across one, he'll sing about it and they'll listen. I'll get me a nicelooking gituar and write me some songs and before you know it I'm a full-fledged troubadour. Of course I have to move though. Move out of this lame excuse for a town, to a real town. Those poor suckers won't know what hit them before it's too late.  I'm really psyched about this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback