B-Day Plans


# Blev sjukt sugen på att posta en bild från en av mina favoritscener från volym 1 när jag såg xanis blogg. Den här scenen är bara så underbar att se på, med snön och allting. Kommer fortfarande ihåg så jävla tydligt när jag såg den för första gången. Det var 8:e december 2003, och efter filmen så köade vi till Sagan om Konungens Återkomst. Det var sista gången jag tänker sova på marken i Medborgarplatsen. Och första.

# Mamma hade köpt massa champagne på båten, till min födelsedag! Vi ska ha en stor middag. Blir alldeles pirrig när jag tänker på det! Min 18-års dag. Den ska äga. Arvid och Elli ska vara där, och så ska vi fråga pappa. Sven och pappa har ju aldrig träffats. Undrar hur det skulle bli. Men han kan inte tacka nej, han vet ju hur gärna jag vill att han ska vara där. Och sen ska vi ut, alla, och jag ska köpa en ny klänning innan, eller önska mig i julklapp. I have a good feeling about this.

[Update]
Varför lär jag mig aldrig? Dom 2 är jerks, och dom kommer alltid att vara det. Speciellt tillsammans. Mår bäst av att bara hålla mig borta.
"Du har sjuka humörsvängningar... Ena sec så är du as glad sen hatar du typ mig."
Jag undrar varför. Idiot.


Kommentarer
Postat av: Mandelina

Gud så kul, din 18-årsdag. Fan vad ballt. Man blir lite jealous faktiskt! :)
Grattis i förskott, när är det?

2005-11-29 @ 12:41:41
Postat av: Plisch

OMG Callis, har du varit en sån som sov utanför bion. Haha. fast det unde jag väl tänka mig, du har väl snott affischer som "Tillhör Filmstaden" också :P
Ja, grattis :D

2005-11-29 @ 16:53:22
Postat av: Mandelina

Jag har snott såna affsicher, det är lite läskigt! haha

2005-11-29 @ 18:47:00
Postat av: Plisch

:D

2005-11-30 @ 12:05:15
Postat av: Callgirl

Yeah, jag längtar som fan! Det ska bli fett :D Och du fyllde just 15 Mandelina, det är en bra ålder tycker jag!
Haha jo det blev en tält-natt till Sagan om Konungens Återkomst :D Det gör jag aldrig om. Snodda affischer har jag gott om, kommer det en film på bio som jag gillar så snor jag affischen :D

2005-11-30 @ 13:01:13
Postat av: Callgirl

Glömde att säga att jag fyller 27:e dec!

2005-11-30 @ 23:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback