A tribute to Lauren Graham

Lauren Graham äger. Hon är verkligen bäst.
Är det någon jag skulle vilja vara som så är det hon.
Hon är verkligen cool. Hon är en grym skådespelerska. Hon har världens utstrålning och är så charmig att man bara smälter. Och när hon var med på Celebrity Poker Showdown var hon verkligen sjukt bra och att hon vann är bara för grymt. Grymt I tell ya! Och sen är hon extremt vacker också.
Jag menar, jag gillar verkligen Alexis Bledel och så, och jag gillar på något sätt Rory mer än Lorelai... Men Alexis är inte alls lika charmig som Lauren annars. Undrar om det finns någon kille som är good enough för henne. Hon är verkligen... wow.


Kommentarer
Postat av: P-Girl

mm jag såg också CPS när hon va med :D kuung

2005-11-26 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback