Xmas update

Sådärja, mestadels av dagen över.
Det jag har fått var:
1000 spänn
250 spänn presentkort på Exlibris
Paris Hiltons "Your heiress diary"
Fans av Fredrik Strage
Marrying Buddha av Wei Hui
Gilmore Girls säsong 1-boxen
Ett bäddset

Men ärligt talat, det som värmde mest var kuvertet jag fick av pappa som det står "God jul Cecilia" på. Jag har sparat alla kuvert jag fått av honom sen mamma och pappa skiljdes. Blir alltid helt warm and fussy inombords när jag ser mitt namn skrivet i hans skrivstil :) Älskar min pappa, är så stolt över honom, är så glad att han gått med i AA. Bästa pappa. Är så glad att han kommer på min födelsedag.

Hade tänkt heta ett fint Karl-Bertil quote på msn, men både "Jag har närt en kommunist vid min barm" och "Vad sa du att du gjorde sa du?!" är upptagna. Dang. Snart ska jag träffa Arvid. Ska få present av hans syster och hans familj i år igen... Klart det är kul med paket, men det är så awkward. Och mamma blir ledsen när hon inte köpt något till Arvid. Jag måste ju ge något tillbaka till hans syrra... Nu sitter jag iallafall och dricker lite champagne, ska tillbaka och tjoa med mormor och gänget innan jag ska till Larvid.

Kommentarer
Postat av: pgirl

det va tamejfan det finaste jag hört sen jag konfirmerades

2005-12-25 @ 14:56:53
Postat av: Mandelina

Grattis på födelsedagen, myndig nu ;)

2005-12-27 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback