Working title

Sådär, nu har man avklarat veckans GG. Inte för att det är någonting att "avklara." Man oh man, bra avsnitt. Hade det varit i våras så hade jag varit arg på Logan för att han uppträder sig som en pritzelschnick. Jag har absolut ingen aning om hur det stavas. Och så hade jag varit irriterad på Rory eftersom att hon uppträder sig puckat. Men, nu har jag överseende med det och orkar inte bli sur och bitter. Nej, nu försökte jag kolla med an open mind, och det gick bra. Bästa quotet: It's hammertime! (Paris när Rory frågar vad klockan är.)

Imorgon ska jag ta en tur till H&M. Det där jäkla linnet som alla tjatar om, det måste jag titta på. Är det fint så ska jag ha det! Det låter onekligen fint, breda blåvita ränder.Och så ska jag kolla på den där svarta klänningen. Jag tror inte riktigt den skulle passa mig, men man vet aldrig. Den kostar bara 198. Men alltid när jag ska hitta något på H&M så är det omöjligt att hitta. Wish me luuuck.

Haha, Edvin upptäckte Face recognition-grejen idag. Det var riktigt kul. Han blev lik värsta snyggingen! Och sedan sa han att jag är, and I quote, "en tickande sexbomb." HAHA. Jäkla sweettalker! Jag tror xani kan instämma! Hon har ju själv blivit "utsatt", haha. Vi planerar fortfarande att gå och se Memoirs of a Geisha tillsammans, han föreslog att jag skulle ta med Elli & Arvid. Might be fun. Haha, Martin sa på msn att han "learned the hard way" att han fått fel Arvids msn förut. Fan vad jag skrattade.

Sist av allt, så vill Dennis gå på date med Elli. Han frågade om jag hade någon kompis som var ledig. Jag föreslog Elli, lite på skämt. Men sen skickade jag en bild på henne (Ohvadhonkommerdödamig) Och han blev quite smitten. Då sa jag att han måste pass:a mitt test först, och då tycker han att vi ska ses så jag kan undersöka honom. That sounded dirty. Han verkar seriös, haha. Och nu skickar jag musik till honom som hon gillar och allt. Det är faktiskt ganska gulligt. Men, han är snygg tycker jag. Den enda nackdelen är att han är kusin med the pritzelschnick Ajax. (damn I like that word, will someone tell me how it's spelled?) Okay Houston, vi har en till nackdel, och det är att han tycker att the Smiths låter som bulgarisk dansmusik. Jag kanske ska fråga Elli först. Goodnight!

[Update]
Jag lyckades luska det ur honom! Det är som jag misstänkt hela tiden, dom är inte alls kusiner. Jäkla lurkar. This is only geting better!

Kommentarer
Postat av: Elli

:P

2005-12-18 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback