Wishing on a star

Mwaah. Trött. Gick upp 4:45. Omq. Inte okej. Ska inte sova, ska åka och handla julklappar. Hoppas Elli kan följa med. Satans skönt med helg! Mindre skönt att vi har kanjiprov på måndag. 38 tecken, vilket blir ca 38x5 ord.

Det här snodde jag av Plisch. Verkar kul, så nu ska jag prova. Man ska svara på frågorna med låttitlar av en viss artist/band. Jag provar med Belle and Sebastian.

Är du man eller kvinna? Mary Jo
Beskriv dig själv: I Don't Want To Play Football
Vad känner folk inför dig? Step Into My Office, Baby
Hur känner du dig själv? I Love My Car
Beskriv din nuvarande pojkvän/flickvän: Like Dylan In The Movies
Beskriv erat förhållande: There's Too Much Love
Beskriv ditt ex: Take Your Carriage Clock And Shove It
Var vill du vara? Beyond The Sunrise
Beskriv ditt liv: Expectations
Beskriv din hemstad: Get Me Away From Here I'm Dying
Visdomsord: We Rule The School

Det var verkligen kul. En till, jag tar Jay-Z. This should be interesting.


Är du man eller kvinna? 20 Bag Shorty
Beskriv dig själv: Can't Knock the Hustle
Vad känner folk inför dig? I Just Wanna Love You (Give It To Me)
Hur känner du dig själv? Naked
Beskriv din nuvarande pojkvän/flickvän: All I Need
Beskriv erat förhållande: Bonnie & Clyde
Beskriv ditt ex: 99 Problems
Var vill du vara? Marcy to Hollywood
Beskriv ditt liv: This Can't Be Life
Beskriv din hemstad: So Ghetto
Visdomsord: Money Ain't A Thang

[Update 14:42]
Nu har jag gjort veckans
avsnittstråd. Vad seg jag är. Är störd på att det inte står moderator förrän man skriver ett till inlägg. Men nu har jag en fråga till accessfolket: Tycker ni att avsnittstrådarna bör spoilermärkas? Jag började nyss med det, har inte tänkt på att alla andra moderatorer gör det innan. För det innehåller ju spoilers - men jag tycker att tråden då blir mer till dom som sett avsnittet innan, och kanske får folk att inte titta in där för dom tror att det pratas friskt om handlingen? Hm. Dessutom skriver man ju som mest efter avsnittet, och då känns det löjligt att det är spoilermärkt. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Plisch

Tycker inte att det bör spoilermärkas, man vet ju att det oftast står lilla handlingen där i början, men den är ju inte så himla spoiler. Spoiler tycker jag mer är såna avsnitt som kanske är säs 6 och så.. Menmen alkla tycke rinte så..

2005-12-09 @ 15:25:26
Postat av: xani

Jag tycker det borde spoilermärkas så sånna som jag och du som redan sett avsnitten kan diskutera de där inne. Och eeftersom det står vad som kommer hända i avsnittet så är det ju en spoiler, tycker jag. Vissa vill ju inte veta NÅNTING innan de ser avsnittet. Men, that's my opinion...

Snart ska jag se dig på tv! ;P

2005-12-09 @ 19:51:25
Postat av: Callgirl

Jo, det är ju en spoiler, så det måste ju vara märkt egentligen. Ska man berätta mindre om handlingen kanske? Äsch det funkar ju som det är nu, kan bara kännas så larvigt att den är spoilermärkt efter avsnittet när de flesta diskuterar det.

2005-12-10 @ 15:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback