What war?

Jag tänkte skriva lite om aktuella saker, som att jag använde handskar på jobbet idag och det var mycket effektivare, och att jag hade gym shoes idag för första gången på mycket länge. Men sen insåg jag att mitt liv just nu är så tråkigt, och allt som händer nu ändå är onödig för-grejs inför det som kommer hända sen. Så jag tänker inte fokusera på nuet. Såreså. Idag på jobbet kom ett brev till Björkhagens skola, min kära högstadieskola. Fan vad nostalgisk jag blev. Kom att tänka på massa Björkhagen moments.

-Björkhagen-saker värda att minnas.
Annas & Maddes klassiska catfight i korridoren där Anna skrek "Du slår inte mig en gång till din jävla *****!" och Madde sa "Joho!" och slog henne i huvudet med en bok. Good times.
Klass 9d på Gröna Lund. Det var vilt. Anna spydde till exempel 3 gånger på hemvägen. Hon åkte för mycket flygande mattan.
Calle kollar på nånting annat i matsalen och går rakt in i bordet och spiller mjölk över hela sig + i sin gympapåse.
Överhuvudtaget när jag & Calle var kära i varandra och gick och kollade på varandra i korridorerna.
Jag och Cladam på NO-lektionerna.
Alla besök till kjorren.
Alla uttryck och smeknamn. Hunkparad, lurre, Cirre, Sirpa, Påsen, Billie & Hope, med mera.
Mitt, Ellis, Annas & Maddes 2 timmar långa tal på Globalisering-redovisningen.
- Johans mössa!
- Annas och min skrattattack i 7an, när jag verkligen trodde att jag skulle dö.

Det finns så himla mycket jag inte minns just nu. Men minnen är verkligen bäst.

Haha, jag läste lite av mina mail från Arvid i somras när vi var i Bulgarien och såg detta:
"Saknar att få hålla om dig, saknar din varma kropp på nätterna, saknar att få pussa dig i nacken, JAG SAKNAR DIG SOM FAN CICCI! ! ! ! ! ! ! :'( hmm.... lilla cicci, jag älskar dig! jag ska ta hand om dig när du kommer hem och vara med dig 24/7! Och när man som nu saknar dig  mer än någonsin, vad tror du då? Jo det ska jag tala om för dig... att Kitti går och skaffar sig en flickvän !!(omg omg omg) jävligt glad för hans skull, men saknar dig ännu mer då :( "

Festligt!

Förresten...
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Plisch

Aaah, vad roligt med alla minnen :)
Bilden funkar inte :/

2005-12-12 @ 18:51:53
Postat av: Callgirl

Hmmm vad konstigt O_O för mig funkar den!

2005-12-12 @ 18:53:33
Postat av: princessgirl

naaaw va gulligt mail ^^

2005-12-13 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback