What the hizzle!

Hmff. Fnys. Vad min familj ska vara dramatisk ibland. Jag låg och sov i min säng helt fridfullt och oskyldigt, så ringer först min bror och väcker mig och säger att han ska komma om 5 minuter och hämta en grej. Sen kommer mamma & Sven någon minut senare när jag gått och lagt mig igen, och säger att jag måste klä på mig för vi ska ut och äta. Men dom har så bråttom för dom ska handla också så dom hinner inte vänta på Adde, så jag måste stanna hemma och vänta på honom och så skulle dom köpa med mat till mig hem. Jag fick alltså inte följa med. Basically, I'm being punished for answering the phone. Av någon anledning var mamma helt plötsligt sur på mig. Och sen sitter jag trött och väntar på att brodern ska komma, så tar det typ 25 minuter. Suuuuuuck. Men men, mamma ringde sen och sa att dom kommer och hämtar mig så ska vi åka någonstans... Hoppas det blir en fancy restaurant, det brukar det bli när mamma har dåligt samvete. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Mandelina

Jag åt också på restaurang idag med the family :)

2005-12-16 @ 21:24:32
Postat av: xani

Vad mysigt att käka på restaurang med familjen. Vi gör aldrig sånt.

2005-12-16 @ 22:05:52
Postat av: Callis

Jo det är grymt mysigt!

2005-12-17 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback