sex and the city biatch

Väldigt bra dag. Väldigt, väldigt bra dag. Till och med väldigt, väldigt, väldigt bra.

Trodde det skulle gå downhill efter jobbet, men icke! Jag har haft en rent ut sagt underbar eftermiddag med mamma på stan. Har köpt klart nästan alla julklappar, konstigt nog är det mamma och pappa kvar.  Och så har vi köpt lite jklappz till mig. En locktång, Marrying Buddha, Your heiress diary, & Memoirs of a geisha. Happy happy girl. Var så skönt att komma ut och tänka på annat än jobbet. Ikväll ska jag strunta i om jag går och lägger mig sent eller inte. För jag somnar ändå inte förrän 23 typ. Åh, och så rundar man av dagen med choklad och Top Model, tätt följt av ett 3 timmar lång SATC-maraton. Det är maraton-tider, minsann. Ska bli kul med OC maratonet. Men hoppas att svenska folket röstat fram bra SATC avsnitt nu! Missa nu inte, på 3an klockan 22.

Jag tycker x3:
1. Att Mandelina ska ge mig en av sina iPods ;)
2. Att Mandelina ska hålla med om att Rory äger Buffy
3. Att det är kul att Edvin blir 17 imorgon! Congratz.

[Update:]
Bra att veta: Mandelina tycker jag är crazy & Martin är för pryd för att se mer än ett halvt Sex and the City avsnitt. Haha. ;)

Kommentarer
Postat av: Mandelina

Jaså, det tycker du.
En sak är säker: Jag kommer ALDRIG gå med på att hålla med om att Rory äger Buffy - Crazy girl!

Postat av: Cgirl

Haha, men det är bara för att du vet att jag har rätt :P

2005-12-14 @ 19:20:45
Postat av: xani

Orkade du se alla SATC-avsnitten? Jag pallade till halv-ett typ... Vilka var de sista?

Angående hur mkt jag jobbar så är det vanligtvis två dagar i veckan, men ibland kanske en dag till.

2005-12-15 @ 10:05:03
Postat av: Callis

Såg bara 3, ska se resten nu! I'll let you know! Är du liksom fast anställd?

2005-12-15 @ 21:41:59
Postat av: xani

Njae.. Det är jag inte.

2005-12-16 @ 17:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback