Panic on the streets of London

Varför är mitt internet sjukt segt, och varför funkar inte msn?! Det står att min DNS-server verkar inte kunna identifiera IP-adresser! Say what?!

Åkej, JA jag kommer skriva varje gång jag fått ett nytt resultat från myheritage. Tog en bild från Buffyträffen på mig, sprite, linref, och Edvin. Sprite blev
Arthur C. Clarke, linref blev William Walton, Edvin blev David Brin, och jag blev Gillian Anderson. Glad att jag blev tjej den här gången iallafall...

Melissa har dumpat Ajax. Yes, I'm gloating. Samtidigt är det synd. Speciellt då det skedde en vecka efter att hans mormor dött. Han har verkligen inte tur i kärlek. Det gick ju åt helvete med Alice & mig, jag hoppades faktiskt att det skulle gå bra mellan dom. Can't wait to hear the story...

Kommentarer
Postat av: princessgirl

suck:/ jobbigt. undrade just varför du inte va de... mitt har varit helt stört idag också. testa webmessenger? msn.webmessenger.com ?

2005-12-06 @ 21:46:42
Postat av: Callgirl

"Spärr för pop-up-fönster upptäcktes." Det gick inte :(

2005-12-06 @ 22:09:25
Postat av: xani

Jag hittade videon på en sida som du länkat en gång faktiskt; http://www.veritaserum.com/vtmmedia/fanmade/

Tjejen som heter Linda gör skitbra videos, men bra musik. Har inte sett så många fler. Men finns mkt att välja på. :)

Och ja, rubriker is a bitch. Haha, skolan med. Uschajimej.

2005-12-07 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback