No sleep 'til Brooklyn

Jaha, jag såg för många olika Ju-On trailers igår, så självklart var jag livrädd imorse på väg till jobbet. Det var jättemörkt. Idag ska jag ta vara på dagen. Jag ska vara effektiv. Det blir jobb imorgon med.
Jag har bytt design. Jag blev så trött på det rosa. Kommer säkert byta tillbaka sen, men jag gillar den här ändå.

Dom har så fina graphics och icons på livejournal. Tog några igår som jag ville posta, men nu är infoga-funktionen out of order. Funktionen är ur funktion, lustigt. Hursomhelst, kan bara posta en. Satan vad jag ska läsa mycket Harry Potter slash fiction när jag har tid. Mjo, jag har lärt mig att slash fiction is the shit, inte endast fan fiction.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Vad är slashfiction då? :)

2005-12-20 @ 15:57:49
Postat av: Callgirl

Guy on guy fiction :D Eller girl on girl, fast jag föredrar guy on guy O_O

2005-12-20 @ 17:31:17
Postat av: Plisch

Hahaha, whoa.

2005-12-20 @ 20:25:39
Postat av: xani

Jag gillar med guy on guy! HAHA! Hittade massor om LOTR-killarna för ett tag sen. Fan att jag tappade bort den sidan. Men du läste väl den och F&F. Underbart! :)

2005-12-21 @ 11:37:53
Postat av: Callgirl

Oh yeah, den med F&F var mycket välskriven och bra. Oh, har inte ens tänkt på att det finns med LOTR killarna!

2005-12-21 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback