Mine's not a high horse

Är det någon som kan rekommendera en skiva som jag bör önska mig i julklapp/födelsedagspresent? Jag vet ju att det är massa skivor jag vill ha, alltid, men jag kan självklart inte komma på någon nu. Nu kanske det är svårt att tipsa till någon som man inte vet vad hon lyssnar på, men ni kanske har önskat er någon? Jag hoppas jag kommer på någon snart. Det är helt otroligt, sist jag köpte en skiva var hösten 2004 (!!!) Sen dess har jag endast bränt skivor. Usch, det måste bli ändring. Det är ju så mycket roligare med originalskivor. O_O

Nu är jag riktigt trött på jobbet. Jag gillar ingen där. Förut gillade jag vissa, men nu känns alla så flahflahflah. That's not a very high compliment. Gillar förstås mig själv. Så vi brukar hänga. Mitt self esteem var verkligen på the bottom of all bottoms idag. Men jag har workat på det ikväll. Känner mig ganska confident nu. Work is bringing me down. Jag träffade Arvid direkt efter jobbet. Det var väldigtväldigt bra. Vi handlade lite julklappar. Nu ska jag slå in dom, och sen kommer Arvid hit.

Vi ska försöka sova tillsammans oftare. Som förut. Vi sov ju ihop varje natt. Och jag kunde inte sova ensam. Nu kan jag det. Jag vill inte kunna det. Det finns inget bättre än att vakna i samma säng som honom :) Åh. I love. Idag fick Arvid veta att hans farmor har ungefär en vecka kvar att leva. Han är ledsen. Jag känner mig också lite ledsen. Har bara träffat henne en gång. Jag, Arvid, hans pappa, och Malin var där förra sommaren. Hon bor i Kinna. Jag tycker om henne mycket. Vad sorgligt det känns. :/ På måndag firar jag och Arvid 1 ½ år. Känns mycket bra.

Hehe, jag kom på en sak igår. Jag har inte varit singel vid just den här tiden på året sedan år 2000. Fast 2 av dom hann ta slut strax innan jul. Förhållande "2001" och förhållande "2002." I'm getting better at... not getting dumped. Hmm. Men, nu ere julklappsinslagning och inspelat Sex and the City som gället. Har bara sett 3 av de 6 avsnitten från igår, och jag är inte imponerad av valen. Så typiska. Det är ju dom man har sett tusen gånger. Fast fortfarande bra ep's.

"Well, once you get the hang of it, it's pretty easy to duplicate. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback