Julklappz

Okok, här är dealen. Tänkte önska mig en mp3-spelare, men ville inte att den skulle kosta mer än typ 1000. Tänkte på en iPod Shuffle, men vafan, 122 jävla låtar? Det är ju ingenting. Det känns som att man måste "satsa stort" om man ska köpa en, för lägger man bara 1000 (vilket är väldigt mycket för mig) så får man typ ingenting. Så jag skiter i mp3-spelare. Kanske köper det senare. Anna fick ju en bra från nåt skumt märke när hon fyllde 18 med en halv GB (eeh tror jag? Runt 500 låtar iallafall, haha.) Men det är det som är grejen, I couldn't care less vad det är för märke, (även fast iPod är fina) det är hur mycket som får plats som räknas. Eller alltså det är klart att det är en dröm att få en jävla iPod, men är det lite utrymme så spelar det liksom ingen roll.

DET kom jag fram till, och därmed har jag nu beställt Gilmore Girls säsong 1 från discshop. Hjälp. Tänk om det var dumt gjort? Jag har ju sett alla avsnitten, nyligen. Men jag har ju inte dom inspelade. Jag ser ju i princip på GG varje dag, ( O_O ) så jag tröttnar ju inte... Plus att det var mycket billigare, så nu får jag annat också! Ja, det var bra gjort. Och då kan jag på böckerna och locktång och massa annat. Sen får jag ju pengar och grejer från andra, så den 26:e eller 27:e kan jag handla en klänning. Hm. Får känslan av att jag låter lite (mycket?) bortskämd. Det är väl inte meningen att man ska bestämma helt själv vad man ska få i julklapp. Och så känner jag mig dum som ställer till med besvär för mamma. Gah, nu fick jag ångest istället. Hm. Jag & mamma ska åka till stan imorgon och handla. Hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Mandelina

Nu får JAG dåligt samvete om du känner att du är bortskämd. Jag som har tre iPods :/

Postat av: Callis

Haha. Hahaha! Tre?! Varför i helskotta då?!

2005-12-14 @ 13:06:01
Postat av: Mandelina

mjo för den första var typ trasig, batteriet funkar bara i 1-2 timmar. då fick jag en ny av apple. sen så har jag en till :)

2005-12-14 @ 15:13:15
URL: http://mandelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback