In a mood

Är på sjukt dåligt humör. Och jag har fan rätt att vara det eftersom det inte ens är mitt fel. Alla är så jävla onda idag! Jag är mad at the world. Jävla bitches everywhere you turn. Och så är jag arg på det faktumet att jag är jättetrött men inte ens är värd att vara trött eftersom jag bara jobbat 5 ½ timmar och sen bara går hem och gör ingenting. Medans andra till exempel jobbar 19-22.30 & efter det 00-06... Så jävla störd på mig själv. Först känner jag mig sat-dålig som aldrig jobbat, medans alla andra har det. Och så får jag ett jobb även om det bara är kort tid och inget speciellt, så blir jag onöjd för det ändå känns som jag slackar off. Jag vill kunna vara nöjd nån gång. Jag har ändå aldrig jobbat förut och jag är fan ganska duktig, jag jobbar alltid konstant när jag är där, och kommer aldrig sent på morgonen eller från raster. Jag borde vara nöjd egentligen! Jag hoppade till och med över ena rasten idag. Men åh, om alla inte vore så jävla bitchiga! Och varför blir alla alltid så chockade när man säger att man inte är särskilt intresserad av sin linje? Är alla andra skitintresserade av sina linjer eller? "Men varför går du den då?!?!" "Uhm. Jag var intresserad av den förut." "Jaha..." Bitches. Egentligen är han, som just frågade det, väldigt snäll, men nu är jag på dåligt humör. Var iallafall kul att träffa Elli idag.




....Ånej O_O Jag vill inte bli bitter!

Kommentarer
Postat av: pgirl

ja, va nöjd. life's a bitch.

2005-12-13 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback