i

Ja, jag är bloggberoende. Egentligen är jag dagboksberoende. Men jag har fortfarande inte skrivit i min nya fina bok. Idag fyller CladaM år. Dom är ute. Min pojkvän är ute på krogen med mina 2 ex. Ja, lite ironi ser jag allt. Jag tycker om dom. Japp, tycker om alla 3 väldigt mycket. Känns bra att kunna säga. Skriva. Vi hade gäster, dom var snälla. Var bara på pokern en stund. Blev trött, men pigg när jag kom hem. Jag har mjölksyra i benen, eller så är det träningsvärk. Jag drack en dry martini med 2 oliver tillsammans med mamma. Mamma tycker det är kul när jag dricker, för då kan hon retas om jag blir full. Jag ska gå och sova nu, men jag är trött på sömn, men jag vill ändå sova, men ändå inte, men det är komplicerat. Men imorgon när jag vaknar, då ska jag tvätta håret och använda ansiktsmask. Ta det lugnt, andas, och slappna av. Och sedan ska jag prata med Arvid för vi har inte pratat på länge och jag är nyfiken på hur det var att fira Carl-Adam. Men Arvid sover så länge. Det är så tråkigt ibland. Det är som när man vaknade 8 på helgerna när man var liten, och mamma inte gick upp förrän kanske halv 10. Då fick man otåligt sitta och vänta. Fast jag brukade mest leka vid fotändan. Jag blir så full i fniss av att läsa vad jag skriver när jag är trött. Och jag tänker inte ta bort det här inlägget. Jag hoppas att jag inte blir sjuk den här vintern. Förra året bröt det ut den 26:e, på tsunamidagen. Då hade vi gäster men jag fick gå och lägga mig. Sedan fick jag munherpes som vanligt. Som tar veckor att läka. Sen var jag sjuk på min födelsedag. Arvid var här konstant, gick och handlade åt mig, vad jag än ville ha. Han gick ut i massa minusgrader för att handla. Och gjorde allt för att jag skulle må bättre. Jag är glad att jag har den finaste pojkvännen i världen. Godnatt nu.

P.s, jag nös på datorskärmen. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback