Frankly, Mr. Shankly

Nu har jag köpt en julklapp. Till Arvid. Kan inte säga vad, ifall att han skulle läsa. Vi ska ju byta ultrabilliga klappar i år. Men jag ska köpa mer, så det så. Vill att han ska få massa fina saker. Har några grejer nu som jag ska önska mig. First of all har jag hittat en väska på Mango. Billigt! Den har gått ner i pris till typ 185. Sedan är det 4 böcker jag måste ha.

Marrying Buddha av Wei Hui (Författaren till Shanghai Baby)
- Fans av Fredrik Strage (Kul ämne, som med Kawaii, och kul att läsa om Carro)
- Your Heiress Diary  - Paris Hilton (Sjukt fin, roliga saker att fylla i, bara typ 150 spänn på Akademibokhandeln)
- Memoirs of a Geisha - Arthur Golden (Se om den är lika bra som En Geishas liv & om den är värd att se)

1. Älskar verkligen Shanghai Baby och det skulle vara sjukt kul att läsa hennes andra bok. Vet du vad, jag kanske rentav börjar läsa om SB ikväll? Hursomhelst, måste ju ha Marrying Buddha.
2. Jag läste typ 2 sidor av Fans i en bokaffär idag. Den verkar bra. Jag blir faktiskt sjukt avis på Carro. Jag vet inte hur stor del av boken som handlar om henne och hennes kompisar, men att läsa om sig själv i en jävla bok... så grymt! Alla som tyckte att hon var lol när hon älskade Westlife är så jävla ägda. Jag är ägd. Fast jag vet inte om jag tyckte hon var så "töntig." Men endå.
3. Vi bläddrade i Your Heiress Diary idag. Elli hade tänkt köpa den till mig i B-day present först. Så fin inuti. Sjukt kul!
4. Håller en grudge mot den. Trodde hela tiden att filmen var baserad på En Geishas liv. Skriver man inte sina egna memoarer btw? Jag tror iallafall inte att den äger Kiharu Nakamuras bok. Men, måste läsa.

Nu ska jag göra mer såna där titel-grejer för det var så förbannat kul. Jag tar the Smiths.

Är du man eller kvinna? Girlfriend In a Coma
Beskriv dig själv: Handsome Devil
Vad känner folk inför dig? Bigmouth Strikes Again
Hur känner du dig själv? Sweet and Tender Hooligan
Beskriv din nuvarande pojkvän/flickvän: This Charming Man
Beskriv erat förhållande: I Won't Share You
Beskriv ditt ex: I Don't Owe You Anything
Var vill du vara? London
Beskriv ditt liv: Money Changes Everything
Beskriv din hemstad: What Difference Does It Make?
Visdomsord: You Just Haven't Earned It Yet, Baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaha

2005-12-09 @ 23:57:28
Postat av: Elli

btw

2005-12-09 @ 23:57:41
Postat av: Callgirl

Haha

2005-12-10 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback