Fifan

# It's all good. Pretty good iallafall. Divalin var också pretty good. Fast jag vaknade med the worst hangover of the year. Not so good. Vi skulle se Harry Potter på Reflexen klockan 13 men biljetterna var slut. Vi åkte in till Sergel och såg den istället. My, my, my. Det var den bästa medicinen mot hangover ever. Jag har skrivit av mig rätt mycket på access, men måste skriva lite här med. Det var en grym filmupplevelse. Så många bitar jag älskar.

# Och alla heta killar. Men jag måste säga att jag inte alls tyckte Ron var het. Däremot Harry, Krum (ganska iallafall) Cedric och framförallt Draco. Jag ska posta en massa bilder när jag hittar några bra. Speciellt på deras kläder som dom har under sina robes. Sweet heavens. Hermione var ju fullkomligt gorgeous också. Hon har verkligen växt till
sig. Veritaserum är för övrigt världens bästa HP-sida.

# Det var sjukt mycket dirtyness också! Harry och Moaning Myrtle i badet till exempel! Och Rita Skeeter tryckte ju praktiskt taget upp Harry mot väggen. She so wanted him. Kändes så härligt att det var Bulgarien också. Viktor Krum var väldigt mycket mer big boned än jag föreställt mig. Och Fleur var ju inte breathtaking direkt. Men Hermione är det. Hursomhelst en grym film. Älskar att vara på Harry Potter-humöret!

# Nu till the uglyness: Matten. Provet är på tisdag. Jag pluggade lite igår. Not enough. Far from enough. Ingen annan gör såhär. Ingen annan i världen. Har man IG i ett kärnämne och man vet att det är hur viktigt som helst att klara prövningen och det är om 2 dagar, då pluggar man. Men inte jag. Så idiotiskt! Så fruktansvärt idiotiskt. Det finns ingen chans att jag klarar det. I'll flunk my ass off. That makes me so sad. Ska gå och försöka plugga lite.  Depp. Depp depp depp. Dessutom känns det som en massa hatred samlats inom mig dom senaste dagarna, och det vill komma ut.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Ja OMG Missnöjda Myrtle, hon var så jobbig. Usch. Haha ska bli kul och se när de filmar sexan :P

2005-12-04 @ 22:13:23
Postat av: Anonym

Jag älskar HP-filmerna och jag älskar DRACO :D

2005-12-04 @ 23:06:05
Postat av: xani

Jag älskade scenen i bubbelpoolen. Jag mindes inte alls att det gick så hett till... Jag blev helt röd i fejjat. Haha!

En sida med massor av GoF-stills; http://www.mystique.floo-powder.org/main.php?id=gof_promos
Fast du kanske redan har den. Men andå...!

2005-12-05 @ 20:48:03
Postat av: Callgirl

Plisch: Ja, hon är sjukt jobbig och obehaglig! Och så var hon tänd på Cedric också! Haha!

Mystery person: Vem? Princess? Men ja Draco är bäääääst! Oh, så het!

xani: Hahaha jag kommer inte ihåg scenen från boken, ska fan leta upp det och läsa om! Jag blev också helt röd i fejjan, det var ju jättekinky. Nej, den sidan hade jag inte sett! Thank you!

2005-12-06 @ 10:09:20
Postat av: princessgirl

svarar här istället :) aa najs bild va :P jag vet inte... när han fyllde år fick han konsertbiljetter :D vet inte va jag ska ge honom i julklapp. vi får snacka på msn, ifall han läser det här ^^

2005-12-06 @ 10:56:19
Postat av: Callgirl

Svarar också här! Konsertbiljetter, yikes! Var det dyrt? Jo lika bra att ta det på msn utifall att :D

2005-12-06 @ 11:05:27
Postat av: Plisch

Callis: Who can blame her? haha!

2005-12-06 @ 12:22:22
Postat av: Callgirl

Plisch: Hahahaha, nä det förstås! :D :D

2005-12-06 @ 12:26:29
Postat av: princessgirl

det beror på va vi ska gå på :D the darkness eller foo fighters blire. typ 300-400:- kanske :) msn ikväll? hörs sen!

2005-12-06 @ 12:45:43
Postat av: Callgirl

Vad nice! Jag försöker komma in på msn nu men skiten strejkar :'(

2005-12-06 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback