...

Mamma lagar bacon igen. Jag avskyr bacon. Nu mår jag illa. Jag vill inte må illa. Jag får lust att gå och lägga mig. Jag vill inte ens ha middag. Jag har redan ätit, tror inte jag behöver äta mer idag. Men om jag säger det blir det ett himla tjafs... Det verkar som att maten blir äcklig. Jag vill bara lägga mig i sängen och äta choklad och se på Vänner. Sedan vill jag prata med Arvid för jag älskar honom. Fast helst av allt vill jag att Arvid ska vara hos mig, och stoppa om mig som han brukar göra när jag mår dåligt. Och sen vill jag prata med Elli när hon kommer hem från jobbet. Och då kan vi bestämma när vi ska ses imorgon. För imorgon är det lucia och då är det julbord i skolan. Jag hoppas att många från klassen kommer. Åh. Julskinka. Inget bacon. Dumma bacon! Nu ropade mamma. Hon kallade mig Cicciluss.

Kommentarer
Postat av: xani

Åh bacon som är så gott. Jag skulle kunna leva på bacon... Hehe okej, kanske inte. Men ändå! :D:D:D

2005-12-12 @ 22:09:57
Postat av: Callgirl

Åh jag vet inte vad det är, har alltid gillat det innan, men på sistone har jag mått illa av det.

2005-12-13 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback