Dum diddly

Bort med F&F! Den bilden gjorde min blogg ultratråkig. Här kommer en bild jag blir mycket glad av! Älskar alla färgerna i den här bilden.

Här ligger jag och Elli på stranden i Bulgarien och äter Lays & dricker cola. Härliga minnen. Stranden var så himla fin. Och bakom oss var restaurangen Zaliva. Jag låg alltid och lyssnade på Monkey Business och Elli läste sin bok. Minns inte vad den hette. Men jag tror författaren hette Lauren.

Snart ska vi åka igen. Ingenting får stoppa det. Jag ska fixa pengar somehow. Hoppas vi har tur med priserna. Imorgon kan man iallafall åka till Fuerteventura i 1 vecka för 848 kronor. Vi kanske ska åka till Fuerteventura. Antagligen någon kanarieö iallafall. Vi ska ha så sjukt kul. Bulgarien-resan x 100.

Nu lyssnar jag på Bulgarien soundtracket. Det äger. Så bra blandning mellan låtar som kom i somras som La Tortura och Gasolina, och så annat dom spelade där som Bailamos och I Just Called To Say I Love You. Ikväll blir det en skön kväll. Ska vara med Arvid. Och det blir lyxmiddag här. Lookin forward.

Kommentarer
Postat av: Mandelina

Oh, vad härligt det ser ut!

Postat av: xani

Vilken somrig bild. Underbart!

Hehe, men hur hade du tänkt dig att jag såg ut då....? :-O

2005-12-10 @ 17:05:19
Postat av: Callgirl

Ooh har underbara associationer med bilden. Nja egentligen kanske jag hade tänkt mig dig så. Håret och sånt iallafall, men ansiktsdragen kändes så annorlunda från bilden du hade på access, men den var ju inte lika skarp. However, you are very pretty ;)

2005-12-10 @ 17:29:43
Postat av: Plisch

Aw, makes me wanna go back to summer!
and xani, yes you are very pretty :)

2005-12-10 @ 17:41:42
Postat av: xani

Aw, you guys are so sweet. *blushing*

2005-12-10 @ 18:56:10
Postat av: Elli

Hon hette Lauren Graham ju! Haha

2005-12-10 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback