Do something

Okay, I tried it, and I decided that shopping isn't for me. At least shopping alone. I love new stuff. But I suck at buying them. Jag försökte tvinga mig själv att stanna 1 timme, som snart blev till en halvtimme, och sedan blev det, okej, jag försöker att stanna en kvart. That I did. Jag kom iallafall hem med en cucumber mud mask. There's something about all those stores... and there's people everywhere. People who will walk into you. Rude people. But then, ladies and gentlemen, I had an epiphany. På ett hus ovanför trappan vid T-Centralen satt a heavenly piece of fabric. Det var en strand, och hav, och palmer, och blå himmel, och så stod det "Överst på önskelistan?". And it made me realize. Jag ska åka utomlands. Jag ska åka utomlands. Jag ska snart åka utomlands med Elli. Åh, åh, det äger.


Träffade Anna på tunnelbanan, och det visar sig att hon antagligen inte ska med ut på min födelsedag. Hon ska till landet med Andreas. Förövrigt sökte Andreas till Big Brother häromdagen. Han gick på en open casting. Det skulle inte förvåna mig om han kom med. Not one bit.

So, good news, jag har laddat ner Gilmore Girls episode 6x07,  6x09 och 6x10. Jag trodde inte att jag skulle lyckas få ner avsnitt 7 så jag hoppade direkt från 6 till 8. Jag streckkollade på Always A Godmother, Never A God, We've Got Magic To Do, Welcome To The Dollhouse och Let Me Hear Your Balalaikas Ringing Out igår. Kan inte Jess och Rory bli ihop igen? Jag vill jag vill jag vill. Det var iallafall sjukt underbart att se Jess talk sense into Rory.

Idag fyller Britney 24. Congratz! Nu ska jag ladda ner lite Britneylåtar från emp3world.

Kommentarer
Postat av: xani

Haha ja grattis till Britney. ^_^

Och ha det så roligt på divali, eller vad det hette...

2005-12-03 @ 00:30:40
Postat av: Plisch

Gud vad spännande med nya GGavsnitt. Men har du sett de som är emellan? Annars, känns de tinte som om man hoppar lite? :P

2005-12-03 @ 10:25:38
Postat av: Callgirl

Nja, jag har inte sett hela säsong 5, bara de 3 sista, och sen alla i säsong 6 förutom 7, 9, och 10 :D

2005-12-04 @ 17:39:56
Postat av: Plisch

Okej, lite hoppigt då :P

2005-12-04 @ 17:47:01
Postat av: Callgirl

Jo, hehe, lite hoppigt :D

2005-12-06 @ 10:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback