Böh

Jag är hemma hos Arvid, jag och han och Elli har sett Crash. Arvid skulle gå upp och göra mackor för typ 20 minuter sen, I think he might have died. Jag känner mig sorgsen över mina datorproblem. Nu utnyttjar jag för fullt att jag är nära en. Jag vill faktiskt göra om julafton :( Det här var en ganska dålig jul. Jag var sjuk på juldagen och kunde inte följa med på middagen hos mormor. Jag låg hemma ensam. Och den 26:e låg jag hemma ensam. Det var en ensam jul :( Förstår inte varför det blev så. Alla var så... upptagna. Idag var jag också ensam. Och imorgon kommer jag också vara det. Damn, vad jullov kan suga. Allt borde vara asnice nu, jag har massa nya grejer. Jag fick bland annat Tarantino boxen av Arvid, massa "Princess" grejer av Elli plus en I ♥ Jens tröja. Och mycket pengar. Och mp3:n. Av mormor och morfar fick jag ett jättefint guldarmband som typ gått i släkten länge. Elli zappar till porr hela tiden och är mycket fascinerad över äcklighetsfaktorn. Det är ganska kul. Nu kom Arvid ner, så vi ska hem till mig och sova. Btw, fan vad GG boxen äger. Kollar typ hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Åh, mitt jullov suger också :/

2005-12-29 @ 17:22:37
Postat av: Mandelina

Mitt med.

Postat av: xani

Where are you, man?

2005-12-30 @ 18:43:20
Postat av: Callgirl

Datorn hemma keffar :(

2005-12-30 @ 21:16:13
Postat av: pgirl

princess stuff, weiii :)

2005-12-31 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback