Bikt.se

Jag loggade in för typ 20 minuter sedan, och har haft sidan uppe och tänkte skriva. Fick en ångestattack gällandes japanskan, och tänkte skriva av mig. Men, så dröjde det ett tag för jag höll på med annat, och sedan länkade Calle bikt.se. Och då läste jag lite och blev på jättebra humör. Det var jefligt bra medicin. Jag rekommenderar strongt att läsa lite bekännelser. Vissa grejer är bara helt sjuka, och sånt tycker jag inte om att läsa om. Men ibland kommer sånt som följande:

Ibland så känner jag för att motionera, men då brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.

Haha, jag mår bara allmänt bra av att läsa sånt där.

Fler favoriter:

"Jag gick runt och snackade skit om göteborgskalasets disco hela veckan, men egentligen gick jag dit och raggade små fjortisflickor varje kväll."

"Jag gillar inte min farmor. Fast hon gillar nog mig för hon skickar alltid lotter på min namnsdag."

"Jag har alltid gillat hästar.
Jag kommer aldrig förlåta mig själv för det.
ps. Jag är en kille."

"jag snodde ett par rosa skor på hultsfred. det kändes så jäkla bra att jag fick ångest att jag inte snodde mer."

"Jag har flera gånger stoppat naturgodis som kostar 14:90kr/hg i lösgodispåsar. Då behöver jag bara betala för 5:90kr/hg."


Kommentarer
Postat av: emesge

Låt oss bilda en klubb. Vi hatar Grease... Vi kan bära fåniga t-shirtar med texten AVSHG (alla vi som hatar Grease) och bilda hemliga forum och särskilda communities. Let's? ;)

Postat av: Mandelina

:O :O :O :O Hur kan man hata Grease?!

2005-12-20 @ 19:44:28
Postat av: malin

Om hur man tar bort bloggar från kontaktlistan... jag har ingen aning=)

2005-12-20 @ 20:17:48
URL: http://volcano.blogg.se
Postat av: Plisch

Hahaah! How funny. :)

2005-12-20 @ 20:25:13
Postat av: pgirl

exakt, hur kan man hata Grease? det bästa som finns!

2005-12-21 @ 13:41:58
Postat av: Callis

Musiken! Jag hatar den!

2005-12-21 @ 13:51:29
Postat av: Plisch

Om du fortfarande vill veta hur man tar bort bloggar från kontaktlistan: Du går in på din startsida, klickar på dina uppgifter, klickar på kontakter. Då kommer alla dina kontakter fram, och så kan du markera och ta bort om du vill. :)

2005-12-29 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback