ÅKEJ

Det suger att vara utan dator. Vill kunna blogga och accessa. Imorgon ere nyår. Efter nyår ska jag ge upp godis och läsk och annat. På riktigt den här gången. Det är verkligen dags. Vad hender imorron lennen? Vi ska typ vara hemma hos Madde hela kvällen. Vill att det ska vara en vanlig lördag och att vi ska gå ut. Man kan ju inte gå ut på nyår. Är inte sugen på att dricka, men mamma gav mig en flaska vitt vin. Undrar hur det ska bli när vi 4 gals går ut för första gången tillsammans. We're just a bunch of boring peeps med boyfriends nuförtiden. Jag åt världens godaste middag hemma hos Arvid för ett tag sen, är fortfarande mätt. Var trevligt att hänga lite med la familia. Förresten, Fans var så jevla bra! Och det var grymt kul att läsa om Carro, det var till och med bilder på henne i boken tillsammans med några Westlife-members. Läsrenvettja! Tänkte köpa Franz Ferdinands 1sta skiva idag men den var slut. Bajs. Arvid är iväg och köper raketer nu och hämtar X-boxet hos Robin. Snart ska jag tvätta håret. Gott nytt år peeps! Förresten känns det som jag fick bajsmycket dyra saker på min födelsedag som jag inte tackat folk för. Känner mig som en bortskämd snorunge.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Miss you, hoppas du får ett fint nyår :D

2005-12-31 @ 13:12:59
Postat av: Cgirl

Miss you too hun! :(

2005-12-31 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback