Adios Marit

Idag: Julgransförsäljningen hos Elli, sedan får vi gäster på kvällen. Ska ringa Elli och kolla när det börjar. Nice med gäster. Då får man god mat. Somnade mitt i halva Harry Potter igår, typ vid tio.

Min Top 3 hat-lista of the day:
1. Marit Bergman

2. Linda Skugge
3. Carola

Egentligen så kanske jag inte hatar Linda Skugge så mycket, är inte säker. Men idag gör jag det. As for dom andra, hatar dom alltid. Tvi. Marit Bergman representerar typ allt jag hatar. Oj, vad jag är aggressiv idag. Jag vet att minst 2 av dom som läser min blogg gillar Marit, så sorry till er. :P Elli, come and back me up! ;) Behövde lite jävla färg, så jag postar en klassiker. Älskar denna bild. Oh, spring.

...Oh, and FYI, jag fick 98% rätt på HBO's Sex and the City-quiz. 88/89 rätt. Now that's pretty good.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Haha, that's cool, we all have different opinions. De andra två på listan håller jag med om, spec nr 3. :P

2005-12-17 @ 11:42:04
Postat av: Plisch

and btw, bilden var underbar. Fattar inte var ni hittar de här vackra bilderna. I really like this one :)

2005-12-17 @ 11:42:40
Postat av: Callis

True, true. Mhm, nummer 3 är blöööh. Aw ja den här bilden är så himla härlig! Jag har faktiskt inga bra GG-bild sidor, det här är typ den enda fina bilden jag har. Men kolla sidan som xani visade igår, den där paper flowers från Kiss and Tell tråden, där fanns det mycket fint!

2005-12-17 @ 12:18:29
Postat av: xani

Haha jag tycker om alla de där tre. Tänk så olika man kan va. Varför hatar du Marit så mkt då?

2005-12-17 @ 13:40:08
Postat av: Plisch

Aha, ja jag kollade inte själva sidan, jag kollade bara bilderna. De var fina :) Förresten, Linda Skugge, nja jag vet inte heller vad jag tfycker om henne. Fast jag hatar inte henne. Men lite emot, ja.

2005-12-17 @ 15:57:36
Postat av: pgirl

jag har aldrig gillat carola. kommer aldrig göra det. gillade henne inte mer efter 100 höjdare klippet direkt heller. eeeew

2005-12-17 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback