-

Haha, jag och Arvid har varit osams i 2 dagar, och det var mitt fel för jag var en biatch men jag tänker ändå inte ringa honom! Jag har rent ut sagt varit jävligt elak dom senaste dagarna. Och sen så blev jag så jävla arg på en kille på msn som frågar vem jag är varje gång jag loggar in så när jag sa mitt namn trodde han att jag var en annan, och då playade jag along och låtsades vara henne och sa att jag ville ha honom, och han blev så jävla glad. Så jävla ont! Hahaha, och det kändes bra! Pleasure!
Fan vad jag kommer bli bitter när jag är äldre! Vafan är det för fel på mig nuförtiden? Varför är jag så arg på allt och alla?

Måste säga att Victoria's Secret fashion show:en igår var grym. Brukar normalt hata såndär skit, men det var nice musik och grejer. En remix av Pon de Replay och I Want Candy bland annat. Kul att se Tyra's sista walk down the runway också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback