-

1. Min kusin börjar verkligen växa upp! Kan inte fatta att hon är 14, snart 15. Jag menar, när jag var i den åldern.... hmmmm. Jag var ju aldrig någon gangstah eller liknande, men hoppas ändå att hon inte är som jag var på vissa sätt. Verkar som hon gillar någon kille också... Känns som att hon är typ 11, men fan, när man nästan är 15 så gör man ju stuff. Stuff. På tal om 14-snart-15 så är det idag 3 år sedan den där grejen med Calle & mig hände, och hans föräldrar... Usch. Dumma Calles föräldrar. Då var jag 14, snart 15. Sjukt att det är 3 år sedan vi var tillsammans.

2. Jag förstår inte hur saker som "tråkiga människor" och "när pengarna tar slut" är det värsta som kan hända enligt vissa. Det vore jävligt skönt om det vore så. 

"I hold her down and you tell her really ugly things about the world."

Kommentarer
Postat av: pgirl

läs mitt "det värsta.." :)

2005-12-15 @ 18:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback